Social Icons

2 december 2012

Advent Calendar Nail Challenge - Day 2 "Gold"

Advent Calendar Nail Challenge Day 2 Gold OPI Skyfall

Dagens manikyr i adventskalender utmaningen består av guldig folie med julgransdekoration. Basfärgen "GoldenEye" kommer från OPI:s Skyfall kollektion liksom de andra OPI lacken och julgranen är målad på frihand med OPI "Live and Let Die", OPI "The spy who loved me" samt Orly "Meet me under the mistletoe". Manikyren är målad på mina akryl naglar som jag gjorde åt mig själv alldeles nyligen. Roligt med aningen längre naglar med utrymme för nageldekorationer men utan att vara alldeles för långa. Annars går mina naglar ganska lätt av så att jag måste hålla dem ganska kort.

Advent Calendar Nail Challenge Day 2 Gold OPI Skyfall

Todays manicure in the advent calendar challenge is a golden foily color with a christmas tree decoration. The basecolor "GoldenEye" is from OPI's Skyfall collection and also the other OPI polishes used for this manicure and the christmas tree is painted by freehand with OPI "Live and Let Die", OPI "The spy who loved me" and Orly "Meet me under the mistletoe". The manicure is painted on my acrylic nails that I did for myself recently. It's fun to have slightly longer nails with space for nail decorations but without being too long. My natural nails breaks quite easily that I have to keep them a bit shorter.

Advent Calendar Nail Challenge Day 2 Gold OPI Skyfall

Advent Calendar Nail Challenge Day 2 Gold OPI Skyfall
Advent Calendar Nail Challenge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...