Social Icons

6 oktober 2012

Day 30: Inspired by a tutorial

Det här är den näst sista manikyren för den här nagel utmaningen och jag valde att göra en Hello Kitty manikyr baserad på en youtube tutorial från cutepolish (video längst ner). Den är mycket söt och dessutom jobbar jag på ett daghem och barnen där älskade det! Jag är ledsen för den långa pausen sedan senaste inlägget men jag har varit riktigt upptagen med annat.

This is the second last manicure for this nail challenge and I chose to do a Hello Kitty manicure based on a youtube tutorial from cutepolish (video at the bottom). It's very cute and besides I work at a kindergarten and the kids there loved it! I'm sorry for the long break since my last post but I have been very busy with other stuff.

Hello Kitty manicure

Jag har använt Essie California Coral som basfärg utom på ringfinger nageln där jag har använt Wet n Wild French White Crème. Detaljerna är gjorda med samma vita lack, Rimmel Black Cab och ett rosa nagellack fick jag gratis från en tidning. Jag skrev ut Hello Kitty figuren och limmade den på med genomskinligt nagellack.

I've used Essie California Coral as base color except on the ring finger nail where I've used Wet n Wild French White Crème. Details are made with the same white polish, Rimmel Black Cab and a pink nail polish I got for free from a magazine. I printed out the Hello Kitty face and glued it on with clear nail polish.

Hello Kitty manicure



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...