Social Icons

9 oktober 2012

PolishDays #1 - Sentimental

polish-days-sentimental-badge

Det här är första gången jag är med i Polish Days och absolut inte den sista (ifall du inte vet vad Polish Days är så kan du läsa mer om det här). Jag missade förra gången då de hade geometri tema så det var så roligt att jag den här gången var i god tid med min manikyr. Den här månadens tema är sentimental och eftersom stämplande var det som väckte mitt absoluta intresse för nagelkonst så ville jag inspireras av det till den här manikyren.

This is the first time I've entered Polish Days and definitely not the last (in case you don't know what Polish Days is, you can read more about it here). I missed the last time when they had geometry theme so I'm glad I was in time with making this lovely manicure. This month's theme is sentimental and because stamping is what brought my interest in nail art, I wanted to do a manicure with this technique.

polish-days-sentimental-konad-manicure

polish-days-sentimental-konad-manicure

Jag har använt konads special lack i färgen guld och plattan M64 som jag stämplat ovanpå OPI Midnight in Moscow. Basfärgen har en mörkbrun nyans med rött skimmer i som riktigt kommer fram i solljus. Det är det enda OPI lacket som jag har men jag kommer definitivt att skaffa flera då jag är väldigt nöjd med deras lack. Jag har applicerat Seche Vite som överlack.

I've used konad special polish in gold and M64 plate which I stamped over OPI Midnight in Moscow. The basecolor is in a darkbrown shade with red shimmer in it that glows in the sun. It's the only OPI polish I have but I will definitely buy some more as I like their polishes very much. I have applied Seche Vite as topcoat.

polish-days-sentimental-konad-manicure

polish-days-sentimental-konad-manicure

Check out other participators in Polish Days this month and their lovely manicures!




10 kommentarer:

  1. Very pretty, and welcome!

    SvaraRadera
  2. This is such a lovely and delicate pattern, and the colors go so well together.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you :) I'm very happy with it myself.

      Radera
  3. Great colours:). Not tried stamping yet but am thinking of it...need to watch some how to's

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you :) I love stamping, especially when it succeeds. One tip is to practice and practice until you know what works. Good luck! :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...