Social Icons

9 september 2012

Day 21: Inspired by a color

Till höstens färger hör alla nyanser av lila och jag ville inspireras av den färgen till den här manikyren. Så det blev en lila/mörkrosa gradient med zebramönster stämplat ovanpå. Jag gillar den verkligen. Min favoritfärg är egentligen blå men jag har börjat tycka om lila mer och mer och använder det både på naglar och till heminredningen. Till gradienten använde jag mig av Technic Orchid Mist och Technic Cactus Flower. För stämplandet har jag använt konad plattan m57 och Technic Jet Black. Flormar Top Fluo överst som vanligt. Jag hoppas ni gillar det!

One trend color this fall are all shades of purple and I wanted to be inspired by that color for this manicure. So I made a purple/dark pink gradient with zebra pattern stamped on top. I really like it. My favourite color is actually blue but I've started to like purple more and more and use it on both nails and home decor. For the gradient I used Technic Orchid Mist and Technic Cactus Flower. For the stamping I used konad plate m57 and Technic Jet Black. Flormar Top Fluo as topcoat as usual. I hope you like it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...