Social Icons

8 september 2012

Day 20: Water marbled

Tyvärr finns det inte så många ord som kan beskriva hur mycket jag ogillar att göra en manikyr genom att vatten marmorera. Jag är inte alls nöjd med resultatet. För det första torkade lacken i vattnet alldeles för snabbt trots att jag använde rumstempererat vatten och lacket klumpade ihop sig. För det andra lyckades det inte alls och resultatet blev därefter och för det tredje så avskyr jag att rengöra nagelbanden efteråt. När man väl lyckas är det så otroligt snyggt med vatten marmorering men i det här fallet blev det bara ett fiasko. Slutsatsen = nej, jag kommer inte att prova det igen såvida inte någon har ett bra tips som faktiskt får det att funka!

Unfortunately, there aren't words that can describe how much I dislike doing a manicure with water marbling. I'm not at all satisfied with the result. Firstly the polishes I used dried in the water too quickly even though I used room temperatured water and polish got all clumped together. Secondly it didn't succeeded at all, and thirdly I hate to clean up cuticles afterwards. Once successful, it is so incredibly beautiful with water marbling manicure, but in this case it was just a fiasco. The conclusion = no, I will not try it again unless someone has a good tip for actually getting it to work!


I'm sorry for the bad picture but I had no patience left to take good photos when the whole manicure turned out to be a fiasco.


Lacken jag har använt / Polishes I've used:
Technic Cactus Flower, Technic Jet Black, Flormar nr 436

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...