Social Icons

25 augusti 2012

Day 6: Violet nails

Dagens naglar är blommiga på en bas av violetta naglar. Lacket heter Orchid Mist och kommer från Technic så det är väl ett ganska passande tema att gå i blommiga mönster. Före dagens utmaning hade jag inget lila nagellack och hade till först tänkt blanda en ljusrosa och en ljus baby-blå färg men när jag åkte och handlade mat så hittade jag det här lacket och det svarta (som också är från Technic och kallas Jet Black) jag gjort prickar med. Det vita lacket är Wet n Wild 'French White Cream' och så har jag Flormar Top Fluo som överlack. Det blev en bättre bild än i förra inlägget, min kamera och jag kommer inte alltid överens.

Today's nails are florar on a base of violet nails. The polish is called Orchid Mist and comes from Technic so it's a pretty well-fitting theme to go in floral patterns. Before today's challenge I had no purple nail polish and had first thought of mixing together a light pink color and a baby-blue one, but when I went buying food I found this lovely color and the black polish (which is also from Technic and called Jet Black) I've used for the dots. The white polish is Wet n Wild 'French White Cream' and I have Flormar Top Fluo as topcoat. A better picture than in the previous post, my camera and I aren't always friends.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...