Social Icons

21 augusti 2012

Penslar och konad

Äntligen har jag fått produkterna jag beställt. Jag beställde dessa produkter från MiMax. MiMax är en finsk sida men de levererar även produkter utomlands. Jag beställde ett set på 15 penslar, konad platta samt stämpel och scraper och en nagelbandspushare. Jag är väldigt glad med att produkterna levererades snabbt och direkt hem med posten och jag kommer definitivt att beställa mera härifrån igen.

Finally I've recieved the products I ordered. I ordered these products from MiMax, a finnish online shop. I ordered a set of 15 brushes, a konad plate, stamper, scraper and a cuticle pusher. I'm very happy that the products were delivered quickly and directly to my home and I will definitely order more from MiMax again.


En närmare bild på penslarna. Jag har aldrig tidigare haft penslar till nageldesign så jag kan inte i nuläget svara på ifall kvaliteten är bra eller ej, eller vad alla de olika används till. Det är bara att prova sig fram. Roligt att det följde med en liten dotting tool för de minsta prickarna.

A closer look of the brushes. I've never before had brushes for nailart so I can't currently answer if the quality is good or not. I just have to try them out. I'm glad that the set included a very small dotting tool, it will come in handy.


Konad stämpel, scraper och m57 platta. Jag köpte inte något speciallack från konad då det går lika bra att använda vanligt nagellack bara det är tillräckligt täckande. Någon scraper är heller inget måste då man kan använda ett gammalt kreditkort, men scrapern jag har följde med i samma paket som stämpeln så lika bra kan jag använda den. Plattan är nummer m57 och jag tyckte den var en bra platta att börja med då jag gillar alla mönster på den.

Konad stamper, scraper and m57 plate. I didn't buy any of the special polishes for konad when I can use a regular nail polish provided it's opaque enough. A scraper is also not a must to buy if you want to try konad, you can just use an old credit card, but this scraper came with the stamper without an extra cost. The plate nr m57 is a good one to start with as I like all the patterns on it.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...